Vi ska försöka grilla två gånger tillsammans i sommar vid vår grillplats. Kanske vi spelar kubb eller gör något annat roligt.
Återkommer med datum.
4 juli Loppis kl 11-15. Kaffeservering. Ta gärna med eget bord.
6 juli o 8 augusti Vi lär oss pressa blommor. Se info på Facebook.

Seans Vi träffar ett medium och kan uppleva något intressant. Var ju en succé förra året. Återkommer med datum.
9 augusti Vernissage kl 13-16. Ta med dina verk och visa upp dem.
Kafé Flora serverar kaffe etc.
Förhoppningsvis fortsätter vi måla akvarell med Rafael.
Under hela sommaren har Puben öppet på lördagar och Kafé Flora
på söndagar.
Ni är alla varmt välkomna att delta i de olika aktiviteterna. Påverka
din granne att komma med. Kom gärna med förslag om vad du vill
göra.
Välkomna och låt oss få en levande koloni


